Evet normal benim de öyleydi hatta 1-2 gün kanlı akıntı geldi, doktorum bunun da nişan olmadığını normal olduğunu söyledi. Endişe etmeyin🙏🏻 Çatı muayenesinden sonra tüm doğum belirtilerini yaşadım 10 gün geçti hala doğurmadım😂 yani yaşadığınız çoğu şey normal ve aslında doğum belirtisi değil, muayeneden kaynaklanıyor