S-e-g 22 mayısta rahim filmi çekildim bugün tarlusal kullanmam lazım adet olup tedaviye başlıycaz ama emin olamıyorum silik çizgi var gibi geldi bi bakarmısınız 🥹
S-e-g 13 Haziran olması lazım ama pcosum düzensiz olabilir diye doktorum adet söktürücü kullanmamı istedi Mzgnn0234
Mzgnn0234 S-e-g herseyde bi hayır vardır insallah doğru pozitiftir. Bugün bayram dua edin ikinci bayramınız olsun insallah 🥰
Mzgnn0234 S-e-g hamile olma ihtimaliniz olabilir. Adetinize baya var bekleyin iki gün sonra yine test yapın bende erken öğrendim ikinciyi sizin gibi olmuştu iki gün sonra tekrarladım daha netti
Sosyalbiri S-e-g bence durumunuzu anlatırsanız bakarlar. İlaç kullanmam lazım ancak silik çizgi gördüm gibi
S-e-g Farklı marka testler de denedim koyulaşma olmuyor yalancı pozitif sanırım onlar ilaca başladım bende
Tazeanne1825 S-e-g tekrar awox la yaptınız mı bilmiyorum ama ben de iki hamileliğimde awox da böyle öğrendim.Siz bilirsiniz tabi ama bence emin olmadan ilaç kullanmayın