Tuby_ gecmis olsun inşallah vaktinde sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🌹 ben 27. Haftada ağrıyla gittim ve 2 cm acilmam vardı hastanede müdahale ettiler daha sonra eve geçtim ve o gunden itibaren tuvalet ve yemek disinda doğru düzgün hic kalkmadım hep dinlendim doktorum progestan fitil vermişti onu kullandım sadece. Stresten de kendimizi korumamız önemli bu süreçte biliyorum kolay değil ama mecbur biraz rahat olmak gerekiyor bu da cok etkiliyor. Dogum yaptığım gece de akşam merdiven inip çıkmıştım ondan sonra sabaha karşı dogum başladı