susaMom_ ilk kızımda suyum geldi 4 saat içinde doğum gerçekleşti. İkinci kızımda sancılarımın başlaması ve bebeğimi kucağıma almam toplam 1 buçuk saat sürdü. Acile girdiğimde bebeğimin kafası gelmişti. Anlık oldu hiç bir şeyim de yoktu. İlki de kısa ve kolaydı ama ikincisi ultra kısa ve kolaydı 🥹 Rabbim size de kolay doğum nasip etsin sağlıkla evladınıza kavuşun inşallah ❤️
İstersen doğum hikayemi de anlatabilirim 😅