Nur08 Kizlar ben ilk 1 ay içtim şimdi 3 buçuk aylık hamileyim ama içmiyorum benim gibi icmeyen varmi?
Esrayusuf Nur08 canım benim ablam 31 haftalık gebe sağlık ocağından vermişler folik asit kullanıyormuş
Poine 12. Haftaya kadar kullanılıyor. Sonradan zaten multivitamin içinde olduğu için Doğuma kadar kullanılmış gibi oluyor.
Ahidem32 Bnde hamile olduğumu öğrendiğimde 10 gün falan kullandım sonra bulantılardan hiç içemedim. Şuan 12 haftalığız doktor mutlaka kullan onun içinde bebeğin için bütün vitaminler var dedi dün tekrar başladım bulantı devam ediyor zar zor kullanıyorum. İmom bu arada kullandığım folikasit
Yalinn8 Nur08 ben 5.haftada baslayip 8 de birakmistim bulanti yapti, o zamandan beri sadece multivitamin kullaniyorum 2 tane ama onlaf da folik iceriyor zaten
Nsrin5 Kızlar lütfen folik asiti kullanın folik asit eksikliği çok ciddi hastalıklara sebep oluyo aslında 3 ayn öncesinden başlamak gerekir ama bu konuda herkes çok bilinçsiz olduğu için önemsemiyolar
Tuna58 Ben düzgün kullanmadım ilk aylar çok öenmsemeyip ama önemliymiş. Özellikle hamilelikten önce kullanmak omurilikle ilgili hastalıklar için lazımmış. Planlı hamile kalmayanlar zaten öğrendiğimizde iki aylık filan oluyo bebek o yüzden bilmiyorum bizimkiler ne kadar faydalıdır ama tedbir bizden takdir Allah’tan netice de 🌸
29temmuz07 Nur08 Bn hic kullanmadim 3 ay zaten 2. Ayimda ancak doktora gittim oyle boyle alamadik icmedim ama simdiki ilaclarimi kesin iciyorum
CnsyeniHamile Nur08 bana da 1 ay kullandırdı hatta 3. Ayıma kadar işitmedi şuan 9+4 üm decavit ile vegaferon verdi onlara başladık erken mi oldu diye düşündüm bende şimdi 🤔