Klcarslnn göğüs uçlarım hiç yok, ilk üç gün silikonsuz olduğu kadar emzirmiştim sonrasında silikon uç aldım wee baby marka. Göğüs uçlarım korkunç yara oldu diye almıştım ben. Ağlaya ağlaya emziriyordum. Aşırı fazla sütüm vardı, göğüslerim taş gibi oluyordu. Yanıyordu, mastit oldum. Sıtma tuttu. Sağdım iyice arttı sütüm, baş edemedim, ağladım sızlandım derken 20.gün silikonla uğraşmak da canıma yetti, sürekli temizle kaynat bilmem ne. Meme ucum acıyor yara demedim silikon ucu bırakma mücadelesi verdim, 3 günde tamamen bıraktırdım -göğüs ucum yok ve meme yokmuş gibi davranıyordu çığlık kıyamet-. Hala canım acıyor, süt üretimim azaldı sanki şimdi de yetmiyor diye korkmaya başladım mesela. 29.günümüz bugün. Yani özetle çiçeğim, hiç üzülme canını sıkma kafana takma, o an zor geliyor ama geçiyormuş işte. Hepsi geçecek her anlamda rahatlayacaksın. Hepimiz benzer şeyler yaşıyoruz