Bbaharincii evet çok memnun kaldım bugün eve geldim. Hemşiresinden tut temizlikcisine kadar bi kere ters cevap veren olmadı benim için bu çok önemliydi hemen ayaklandım yürüdüm sezeryan asla korkulacak bişey değilmiş ameliyathanede ameliyat bitene kadar hepsi konuştu elimi tuttu hiç korkmadım bebeğinin sesini duynca bitiyor herşey çok güzel 🥹