Miniioop Arkadaşlar iyi geceler sonucumu dün aldım ama doktorum yurtdışında olduğu için bayram sonrası görüşürüz dedi sonucu veren üniversite hastane asistan doktoruydu ve olumsuz konuştu moralim bayram üzeri o kadar kötü oldu ki anlayan biri yorum yapabilir mi 
Deletedmom254 Miniioop merak ettiğimden chatgptten baktım sizde oradan bir bakın isterseniz görseli paylaşırsanız yorumlayacaktır, doktor neye istinaden dedi bilmiyorum ama chatgpt de içinizi rahatlatan şeyler yazıyor
Zeynep2929 Miniioop yaşla alakalı bilgim yok ama değer altında çıkmış yani risk yok görünüyor. Bana da kan sonucu çıkmadan ense kalınlığı var deyip korkutmslardi. Uzulmenizi anlarım tabiki ben mahvolmuştum ama şimdi düşünüyorum da hiç gerek yokmuş yani kan bir cikti tertemiz. Hatta burun kemigini bile göremiyorum demişti ne kadar sinir bozucu. Öyle bile olsa Allah’tan gelene razıyız kendinizi strese sokmayın derim. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲
Cereno Miniioop merhaba hemşireyim ben şöyle demek istiyor raporda yaşınızdan dolayı riskli bulmuş 38.9 diyor yaşınıza ama sonuç olarak trisomi de down de değerin altında sonucuna varılmış. Ben de üniversite hastanesinde hemşireyim asistanların söylediği şeyle moralinizi bozmayın asistan değil İntörn bile olabilir ve muhtemelen daha çok yenidir. Ben kurumun hemşiresi olmama rağmen iki sonucun da en en düşük çıkmasına rağmen saçma sapan şeyler söylediler buna hocaları da dahil. Ağlaya ağlaya özeldeki doktoruma gittim ve bir daha hiçbir şey için gitmedim oraya. Sizi takip eden,ense kalınlığını ölçen nazal kemiğin varlığını bilen hekimle görüşün o sizi daha doğru yönlendirecektir 💐
Miniioop Yukarı da görsel açılmayınca ikinciyi yükledim bilen, anlayan, başına gelen, yorum yazarsa çok sevinirim
Miniioop Deletedmom254 evet ona bende sordum ama sadece test üzerinde yazılanları yorumluyor doktorlar detaylara giriyor oranlara göre yorum yapıyor ya onu merak ediyorum açıkçası
Miniioop Cereno teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için💕 kendi doktoruma korkarak yazdım bayram sonu gel bakalım dedi kötü birşey var mı çok üzüldüm moralim bozuldu dedim inşallah yoktur yazdı o iyice moralimi bozdu yoksa genetiğimizde yok ama yaşım ileri amniyosentez derlerse diye de kafam karmakarışık
susaMom_ Miniioop Test sonucunuz down sendromu riskini gösteriyor ama 2li test genelde yanıltıcıdır büyük bi ihtimal yaştan dolayı öyle doktorunuz daha iyi bilgi verir bende tam olarak bilmiyorum kendi test sonucumla karşılaştırdım sadece büyük bir sorun olduğunu düşünmüyorum yine de
Cereno Miniioop amniyonsetezden önce fetal dna çok daha iyi olur eğer bizim ikilide bir sorun çıksaydı doktorum fetal önermişti ama gerek kalmadı çok şükür. Kuzenim de 38 yaşında anne oldu ve taraması riskli çıkmıştı amniyonsentez yaptırmayı kabul etmedi her doktor kontrolünde imza verdi kabul etmediğine dair detaylıyı bekledik çok şükür her şey yolunda çıktı ve sağlıkla kavuştular şimdi altı aylık bebişimiz🌸 tek başına o rakamlar bir şey ifade etmiyor detaylıda içiniz iyice rahatlayacaktır diye düşünüyorum 🩷
Miniioop Cereno Allahım esirgesin inşallah bizimde öyle olur . Bende perinatolojiye gideyim diyorum detaylı ultrason sonrası karar veririm Fetal DNA daha mantıklı amniyosentez çok riskli göze almak istemiyorum. Sağlıkla alalım kucaklarımıza 💕 İyi bayramlar diliyorum
Miniioop Zeynep2929 teşekkür ediyorum inşallah yoktur tabi ama eşim beni de üzdü ben Allah’ımdan gelene her türlü razıyım ama o daha katı. Her türlü sıkıntıyı biz anneler çekiyoruz ama riskliyse kabul edemem yapınca daha kötü oldum. Ultrasonda ense kalınlığı fln iyi duruyordu. Ayrıntıda inşallah temiz çıkar.❤️
Miniioop susaMom_ teşekkür ediyorum inşallah sadece test böyle olmuş olsun sağlıkla alalım kucağımıza ❤️
Miniioop susaMom_ teşekkür ediyorum inşallah yazarım buradan rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip eylesin😍 iyi bayramlar💕💕
Miniioop susaMom_ merhabalar doktorum da fetal dna önerdi ikili testlerin hepsi zaten bu sonucu kesin olarak vermiyor diye detaylı anlattı ultrasonda da detaylı baktı bir sıkıntı görmedi ama testimizi yapalım rahat edelim dedi bende bugün onu yaptıracağım hayırlısı neyse o olsun teşekkürler o gece beni rahatlattınız biraz 💐haber vermek istedim