melikepoolat Merhabalar 7 haftalık hamileyim iştahım yok denecek kadar azaldı ve yemek yediğimde karnım çok şişiyor acıkınca da ellerim titriyor bunun sebebi ne olabilir
Mucize0 melikepoolat Bende 5+5 haftaligim bende de ayni durum var neden bilmiyorum bilen varsa bende çok merak ediyorum..Bu arada kalp atışı duydunuz muu ben bugun gittim duyamadim ne zaman duydunuz acaba
Leontiine melikepoolat bende aynıydım. Acıkınca elleriniz titriyorsa muhtemelen kan şekeriniz düşüyor olabilir kendinizi çok aç bırakmayın az da olsa atıştırın
minikari melikepoolat 10. Haftadayım aynı bende siz gibiyim canım bit şey istemiyor kusma ve mide bulantısı var Prilam kullanıyorum gün içinde sayesinde iyiyim ama iştahım yok yemek yemeyince de midem kazınıyor kötü oluyorum
melikepoolat Mucize0 ben geçen hafta cuma gittim bayram dolayısıyla 2 hafta sonraya randevu alıp kalp atışlarını ve bebeği görebileceğimi söyledi bakalım hayırlısı olsun inşallah
Ayseguls_baby Mucize0 acıkınca el titremesi tansiyon veya şekerin düşmesinden kaynaklı oluyor kızlar. Az az sık sık yiyin
Hashasim2020 Valla ben diğer odaya bile gidemiyorum halsizlikten berbat durumdayım. İştahım da eskiye göre çok çok azaldı. Şu halsizlik olmasa çok iyi olurdu hiçbir şey yapamıyorum. Sizin de muhtemelen şekeriniz ya da tansiyonunu düşüyor diye titreme oluyordur
melikepoolat Hashasim2020 bende öyle düşünüyorum evet deli gibi temizlik yapan ben bir odayı süpürünce nefes nefese kalıyorum
Leontiine melikepoolat aynen çok zor o şişlik sürekli tok hissetme bende çok üzüldüm en son vicdan yaptım hiçbir şey yiyemiyorum diye ama doktorum sağ olsun hiç üzülme onun şu an seninle ilgisi yok sen sadece Folik asitini iç o yeter dedi su bile içemedim 7. Haftamda :( sizinde geçecek benim şükürler olsun 9. Haftada midemdeki şişkinlik gitti artık acıktığımı hissedebiliyorum