SibelYazcolu Sizce doğru mu 140 üzeri ise kız altıysa erkek deniyor.ben bugün duydum 180 dedi doktor kız mı erkek mi acaba 🤦🏻♀️😂
HilalCeylan1 SibelYazcolu ilk zamanlar okadar hızlı şuan ben 28+6 yım ve 145 140 arası değişiyor hemde kız
Milas Ya bende 7+0 da ilk defa duymustum. Ama yavas atiyor gibi geldi ilk basta yavas atmasi normalmi ? Gittikce hizlanirmi ?
Babykurtay Bu net bişey değil bence benimde 180di ikili testte beta HCG 50 üstü çıkmıştı herkes kesin kız gözüyle bakıyordu ama oğlum 17 haftada pipisini gösterdi 😂😂😂😂