merveakkus Merhabalar doğumdan sonra kanama olduğunda uzun pedlerden mi kullanmak gerekiyor yoksa hasta bezi gibi bir şeymi?
Burcum91 merveakkus canim ben crs qunu sezeryan olucam kendime soktan depend aldim large buyuk boy kulot seklimde cok kullanisliymis herkes nerdeyse oneriyir sende onda al kanaman azaldiqinda uzun kanat orkid kullanirsin bende oyle yapicam cnku
Tomrisinizi merveakkus herkese gore degisir ben ilk 4 gun depend kullandim sonra gece pedine gectim sonra gunluk ped kullandim 37 gunluk oldum hala gunluk pedle devam ediyorum tam kesilmedi kanama
AygyulSina merveakkus ben pamuklu uzun ped kulandim rahatta ettin sık sık degistirmek lazim zaten. Hasta bezine gerek yok bence ama suyun geldigi zaman hasta bezi kurtaricin olabilir cunku ped yetmiyor
Dmlaysun merveakkus vala ben bı gun bıle degıl hasta bezı kulandım doktorum normal ped tak dedı dıkıslerın hava alması kuruması ıcın sezeryan ben sımdı depend falan almıcam hasta bezı alırım bı ıkı tane normal ped alcam
Zeynpatak Burcum91 kilot seklinde olani doktor onermemis yazmisti biri dependin ped seklinde olani var mi biliyo musunuz
Burcum91 Zeynpatak doktor niye onaylamamis onu anlamadim ben herkes kullanmis ya kulot seklinde hem dikislerine de denk gelmio
Zeynpatak Burcum91 bilmiyorm canim burda bir arkadas yazmisti belki gorur aciklar normal ped olanlardan kullan demis
Burcum91 Zeynpatak vallha kuzum ilk defa duydim oyke vbisey ikknsezeeyandan cikriktan somra sueekli kanama olursa depend cok.mamtikli kulot qini daha rahat oluosun hem tasmio etmio sojradan da pede gecersin zaten
Burcum91 merveakkus yazarim yazarim zaten post acicam gorursun ordan canim insallah allah nasip ederse tabi☺ gara ogluma sezeryanla kavustum diye aklinda olsun🤗😍
Dmlaysun merveakkus sen bılırsın canım gereksız ama koca bezle sürekli durmak belkı benım kanamam cok olmadıgı ıcın ole düşünüyorum ped daha rahattı
BusraNurAnne merveakkus en iyisi depent dediler bende depent aldim ve eczanelerde mesane pedi var kadinlara ozel daha buyuk oluyor onlardanda aldim ne olur ne olmaz diye