Hamile-birisi 14+5 te kanamam olmuştu, ilk başta bir kaç gün hastanede kaldım. Sonra lekelenme tamamen bitene kadar 1 ay kadar progestan kullandım. Çok dikkat ettim. İlk başta çok az hareket ettim, hep yattım. Ama sonra hayata döndüm, işe devam ettim. Plesenta yukarı çıktı yine de yavaş yavaş 20 li haftalarda. Darısı size İnşallah