Kızlar 12+6 haftalık olduk ciddi kanamalarım oluyor doktor bebek haftasina uyumlu gelişimi güzel dedi ama kanamalar neden oluyor bilemedi. Perinatolojiye yonlerdirdi 1. Timestir usg çekildim bebeğimle ilgili hamdolsun detaylı her şey incelendi sağlıklı. Ama benden kaynaklı yapısal bir sorun farkedildi rahmi besleyen sağ tarafta bir damar da dirençte yükseklik çıkmış. İlk defa başıma bir şey geliyor şuan bir riski yok ama böyle bir şey gelen var mı ? Rahme plesantaya kan taşıyan bir damar bu. 1. Gebeligimde böyle şeyler yaşamadım asla. Aşırı endişeliyim şimdilik bir sorun yok dedi doktor sol damadaki direnç değeri olması gerektiği gibi şuan dengede ama sabah dümdüz olan karnım şuan aşırı sis ve büyük .bu konuda bilgisi olan varsa desteğine ihtiyacım var yaşayan varmı.