anneoluyorum1212 Kızlar gebe olduğum için kanal tedavimden sonra geçici doldu yaptı doktor Dişimi kullanırken yine ağrıyor hassasiyet dışında bir ağrı 2 ay oldu neredeyse yaptıralı. Normal mi?
AnayimBenAna_ anneoluyorum1212 uzun süre geçici dolguyla durmak bende önce hassasiyet sonra ağrı yapmıştı
Tuby_ anneoluyorum1212 ben daha yeni yaptırdım 29. Haftamda kanal tedavisi yaptı geçicide yapmadı dolguyu normal bi şekilde yaptı kapattı sadece röntgen çekmedi doğum sonrası çekip kontrol ederiz dedi
anneoluyorum1212 AnayimBenAna_ 2 ay oldu çok uzun zaman olmadı ki ama benim dişimi dişime değdirince ağrıyor
AnayimBenAna_ anneoluyorum1212 yeniden bir randevu alıp gidin bence. Bende 28. Haftada yaptırmıştım 38 haftada doğurdum. Doktor 40 ın çıkınca gel tamamlayalım işlemini demişti ama benim ağrım olunca 20 günlük kohusayken gittim ve tamamladık
anneoluyorum1212 AnayimBenAna_ bende 14.haftamda yaptırmıştım şimdi 20 haftalık hamileyim. Tekrar baktırayım madem. Bana da gebelikten sonra gel tam tedavi uygulayıp kapatırız dediler ama tam sinirleri alamadı belki de
anneoluyorum1212 AnayimBenAna_ öncesinde sütü sağıp mi verdiniz acaba ? bende doğumdan sonra tekrar giderim illaki
anneoluyorum1212 Tuby_ röntgen çekemedikleri için sorunlu oluyor herhalde diş. Bana kadın doğum doktorum aslında korkunç bir şey değil büyük ameliyatlar oluyor gebeler bebeklere bir şey olmuyor size neden röntgen çekmekten korkuyorlar sanki dedi güldü
Tuby_ anneoluyorum1212 kadın doğum doktorum banada izin verdi ama ben gerek duymadım diş doktorumda sorun olacağını sanmıyorum dişin sen nasıl istersen öyle yapalım dedi çektirmedim ben ama iyi ki yaptırmışım apse yapmaya başlamıştı erken doğum riskim var zaten dişte bunu tetiklerdi
2cocuk2kopek anneoluyorum1212 ay evet ilk gebelikte de 1 tane kaybettim diş 😬😬 doğum sonrasına kadar beklemiştim yaptırmamıştım . Çekilmişti
2cocuk2kopek anneoluyorum1212 tam bayrama denk gelmesi kötü oldu ya şuan bayram geçince artık eşime parol aldırdım
anneoluyorum1212 2cocuk2kopek bayramda nöbetçi eczane açık olmaz mı ki bir bakın yine de etrafınıza sorun varsa ödünç alın ağrıyı çekmeyin 🥹
2cocuk2kopek anneoluyorum1212 dükkanımız var dükkan sahibimiz sağlık kabin başkanı Dr kendisi ondan istedi arife olduğu içinde dükkanı kapatamadı henüz gelemedi
anneoluyorum1212 Tuby_ en iyisini yaptırdınız kesinlikle yaptırmak lazım ertelememek gerekiyor. Ben şimdi tekrar baktıracağım