Bende 2 doğum yaptım bu 3. Yurutmuyor resmen o ağrı uzun adım atamıyorum oturdummu ilk adimlari zor atıyorum ama idrar enfeksiyonu var sanırım bu enfeksiyonda bu durumu arttırıyor gibi geldi bana birde bebekte aşağıda bende en başından beri belki sizinde aşağıdadır