Merhaba, normalde düzensiz adet olan birisiyim. Yani genelde hep 1 hafta kadar gecikir. 1 haftadır aşırı bel ağrısı, ara ara kasık ağrısı ve yine ara ara mide bulantısı yaşadım. Adet günüme 2 gün kala erken gebelik testi yaptım ve silik çizgi ile pozitif sonuç aldım. Adet günüm 2 gün gecikti ve kan testi yaptırdım. Sonuç 1.20 çıktı. Belirtilerim hala daha devam ediyor. Yine başka testte silik çizgi göründü. Böyle bir durum yaşayan var mı ?