1kopek1bebek Zeynoaley 36 dayım bende doğsun istiyorum valla bayramdan sonra tamamsa ben okeyim yani yeter 😂
incimikkk @Zeynoaley benimde 37+5 öyle çok istiyorum ki artık çıksın da yüzünü göreyim seveyim diye ama gelesi yok keyfi yerinde
Zeynoaley Canan1991 siz biraz daha bekleyin akciğer gelişimini tamamlasın ☺️ sonra gelebilir istediği zaman Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Canan1991 Zeynoaley amin inşallah aynen beklesin daha erken 37 itibaren ne zaman isterse gelsin küçük hanım
Merliii Zeynoaley valla öyle 😂 ben bekledikçe gelmeyecek gibi geliyor. Artık son günler. Bayram sonrasına kadar doğmazsa suni sancı ile başlatılacak bakalım
Nttm 39+3 arada kasılmalarım dışında herhangi bi belirti yok bekliyoruz 😅🥰 en doğru zamanda o gelmesini bilir diyerek 🐣
Merliii Zeynoaley geçiyor geçiyor 😂 “acaba o gün bugün mü” diyerek 40′ı doldurdum 😂 sağlıkla gelsin de günü önemli değil
Merliii papatya3458 ben 40+0 oldum şu dakika itibari ile bende de durum aynı. Bugün doktora gittim bebişin hareketleri, suyu her şeyi iyi ama 0 sancı. Bakalım bekleyeceğiz bayram sonuna kadar
Zeynoaley Ben doğurdum kızlar Rabbim hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin. Yar ve yardımcınız olsun 🤲♥️
TubaAyla13 Zeynoaley hayırlı olsun çok tebrik ederim 💗 yukarıda 37+4 um yazmışsınız bende aynı gundeyim dikkatimi çekti 😁 nasıl oldu dogumunuz umarım çok güzel geçmiştir