Bahar77777 ben fotograftan anlamıyorum ama daha dün arkadaşımın 1,5 yaşında cocuğunda uyuz çıkmış. Acilde salgın olduğu söylenmiş. Sıvı bir krem vermişler boyundan aşağı sürünce çocuk rahatlamış kaşıntıda gitmiş. Sizde varsa zaten cocuğa geçmesi yüksek ihtimal oluyormuş. Onlarda cocuktan sonra bütün aile ilaç sürüp herşeyi dezenfekte etmişler evde. Biran önce çocuk acile başvurursanız hızlı öüdahale olur. Geçmiş olsun🙏