Evet benim de bu sabah çatlayacak gibiydi,bekledim hemen ilaç almadım bol su içtim biraz iyi geldi ama devam ediyordu bir parol aldım bir saat de uyudum uyandığımda neredeyse %10 ağrı kalmıştı ağrı kesici normal zamanda da çok almam bu arada hamilelikte de toplasanız 3-4 kere belki kullanmıştım ilkinde bunda da öyle olur umarım