Bu bayram herkesden önce ailesinden uzakta olup hasret ceken , yakınlarını evlatlarını kaybetmiş anneler , anne olma hasreti yaşayan güzel anne adaylarına önce dualarımı sonra iyi dileklerimi gönderiyor , bayramınız mübarek olsun diyorum canlarım. Sizi çok seviyorum iyi kötü derdimizi mutluluğumuzu tanımadığımız kız kardeşlerimizle paylaşıp birbirimize ortak oluyoruz. İyi ki varsınız 💕