papatya3458 Kizlar 39+5 haftalik hamileyim karnıma bıçak saplanır gibi agri giriyor dogum sancisi boyle bir sey mi
Smr28 papatya3458 bende şuanda 39+2 yim ikinci hamileliğim. İlk doğumumda sancım vajinaya vuruyordu suni sancı da verdiklerinde karnımın aşağısına bıçak saplanıyordu dediğiniz gibi eğer gidip geliyorsa sancıdır