Atnc yani bilemedim canım yaşayan var mıdır, tarif ettiğin yer baya yukarısı yani mide falan var orda anca bebek biraz daha büyüdüğünde anca oralara uzanır, bebişin hareket ediyodur da sen hissetmiyorsundur, sırt üstü yatıp gözlerini kapa öyle daha kolay hissedebilirsin 🌸