Ben 2 kere dış gebelik ğeçirdim birinde sol tüpüm alındı kürtajada girdim sonra hsg çektim ama ardından hamile kalmadım hemen 8 ay sonra hamile kaldım tekrar oda dıs gebelikti ama iğneyle geçti gitti ondada hsg cekildm ama ardından yine kalamadm sizi etkilemek istemem ama kişiden kişiye değişiyor böyle şeyler benim tekrarlayan kayiplarim vardı o yüzden üst üste sağlıksız gebelikler yaşadm ama başkaları hamile kalabiliyor hsg den sonra