babyshark__ ya aslında hepsini biliyorum ama benim belirtilerim çok saçma sadece sağ kalçama ağrı vuruyor şu aralar biraz kilo aldığım için zorlanıyorum, şöylede bişey oldu ben bir üniveriste de prof buldum doktor beni cerrahpaşaya yatırdı öğrenciler geldi test yaptı vs konuştular tartıştılar 1 hafta boş yere yattım yani sadece kendimi yorunca ağrım oluyor 2 kalçada olmamasına çok şaşırdılar mesela, bende buna anlam veremiyorum sadece bana ankilozan dediler ama hastaneden çıkarken 1 krş para istemediler normal de 1 gecesi 100-200 tl falan güvenemedim yani ve fizik tedaviye gittim e nabızınızda böyle bir teşhisiniz yok diyor bana doktor sadece o iğneyi denemek istedi bende ve yaşım 28 o ilaca başlarsam bebek düşünemezdim 3 ay kullan 3 ay da korun derken 6 ay az da değil bizim için tabi ya etkisi olmazsa kısır yapıyor dediler 🥲 bende kullanmadım ilk aydan hamile kaldım doğumdan sonra inşallah bişeyin kalmaz