sirin41 geçen hafta benimde oldu gece.. sanırım gündüz biraz yorulmuştum.. progestan ve iğne verdi doktor.. progestan kesti.. 2 gün sürmedi.. çok şükür. Gelmiyor şimdilik o yüzden iğneyi vurdurmicam. Ama doktor yinede senin için düşük tehlikesi var diyelim dedi dinleniyorsun bulaşık bile yıkamıyorsun dedi..