Sfyumt2203 Kızlar 2 haftadır tansiyonum çıktı ve ilaç kullanıyorum sonrasında ayaklarımda ve bacaklarımda o kadar çok ödem birikti ki ayakkabıyı bırak terlikler bile olmuyor . 34+ 5 ikiz gebeyim neler önerirsiniz ? Doktorum bebeklerden kaynaklı dedi elinle bastırdığında içine göçmüyorsa sorun yok dedi başkada bişey demedi endişeliyim normal mi acaba ? 
Sbrn78 Sfyumt2203 geçmiş olsun canm limonlu su ic her gün bir tekrarlayarak ama doktoruna sor tabi arkadasıma böyle bilgi vermisti doktor birde idrar tahlili ver protoin kaçağı varsa ona göre önlem alırlar eşin kremle bol bol mesaj yapsın soguk suyun icinde ayaklarını beklet evin icinde odadan odaya bile olsa 15 dk gibi yürü ara ara ayakların altına yastık koy kan akısı icin tansiyonu sürekli ölç ani yükselişte hemen git acile allah bunaltmasın işallah bu bebişler bizi çok zorluyor doğunca işallah hepsi geride kalacak sağlıkla gelsin🌼
Csrbbkym Sfyumt2203 bende aynı ödemliyim ama ben daha 23 haftalığım haftaların daha gerisi geride galiba yediğimiz içtiğimiz havanın sıcaklığı birçok etken var
Sedayavuz Sfyumt2203 bacaklarını genellikle yukarıda tutmaya çalış ve soğuk su özellikle çok iyi geliyor. Ödem için tuzlu soğuk su yapın diyor yabancı uzmanlar
Mry2020 Sfyumt2203 geçmiş olsun ben 36+3 üm ödemim 32de başladı bir anda ben mecburen çalıştığım için bu kadar olmadı o yüzden ödemin çaresi hareket etmek ve 3 litre su. Koltukta ayaklarımı uzatınca bacak altına yastık koyuyorum şekerli yiyecekler ekmek tatlı ve tuzlu da ödeme sebep oluyor
Sfyumt2203 Sbrn78 sağol canım teşekkür ederim sürekli kontrol ediyorum 13/8 12 /8 gidip geliyor hep. İdrar tahlili falan bi önceki kontrolde yapıldı Hersey normal zaten mide yanmasından ne tatlı ne tuzlu yiyebiliyorum şuan ekstra dikkat ediyorum ama durum bu 😞 inşallah sağlıkla gelsin canlarım benim 🙏
Mucizemyoldaaa_ Csrbbkym bende 23 haftalığım benimde çorap giyince hemen ayaklarım şişiyor 🤦🏻♀️ eve girince ilk işim çorabımı çıkartmak oluyor
Kbrmsl Valla canım bende ikiz gebeyim geçen hafta baktım ellerim ayaklarım hafiften sişmeye baslıyordu hemen tuzu ve turşuyu tamamen kestim hiç bir şekilde ne yemeklere ne kahvaltıya hiç birseye kullanmadm günde 3 litre su içtim şuan hiç ödem yk cnm
Sfyumt2203 Kbrmsl hayatımda hiç içmediğim kadar su içiyorum mide yanmasından tuzlu tatlıda yiyemiyorum.soguk su ve havaya kaldırıyorum birazcık iyi geliyor sonra tekrar aynısı 😣
Kbrmsl Sfyumt2203 Allah Allah demekki herkesin vücudu farklı canım bende olmadığı için bilemiyorum rabbim inşallah şifa versin gebelikte çok normal işte herkes yaşıyor genelde 🥹
Mucizemyoldaaa_ Kızlarr şimdi gördüm ınstada kolonya ile ayaklara bacaklara masaj yapmak şişliği alıp rahatlatıyormuşşş💃🏻 kolonyalar buzdolabınaaaaa 😁
Sfyumt2203 Mry2020 ben artık ayakta durmaktan hareketten şişmeye başladığını düşünüyordum o kadar hareket ediyorum yani gün içinde suda çok içiyorum artık ne yapacağımı şaşırdım 😢
Mry2020 Sfyumt2203 ayakta duruyorsan şişer tabi ki ama hareket halinde kısa yürüyüşler yaparsan faydası oluyor bence