35 + 3 teyim bugün kontrolüm vardı nst ye bağladılar bebeğimin kalbi 180 atıyordu doktora götürdüler doktor serum verdi odaya aldılar % 0.9 İZOTONİK SODYUM KLORÜR ÇÖZELTİSİ serumundan taktılar serum bitti nst ye bağladılar yeniden kalp hızı düştü evet ama hiç iyi hissetmiyorum serumdan beri her yerim ağrıyor vücut ısım çok arttı internetten baktım % 0.9 İZOTONİK SODYUM KLORÜR ÇÖZELTİSİ yaşamsal önemi olan durumlar için gerekli olmadıkça gebelik döneminde kullanılmamalıdır. böyle bir yazı korktum yanlış bi tedavi uygulamış olabilirler mi hiç iyi hissetmiyorum hastaneye gitmeden önce çok daha iyiydim