Bugün bir arkadaşımdan şöyle bir şey duydum, yumurtlama döneminde yaşanan ilişkide erkek olma ihtimali yüksek yumurtlama öncesi ilişkide yüzde yetmiş kız olma ihtimali varmış. Sizlerde durum nasıldı ? Açıkçası bizim yumurtlamadan iki gün önce tek ilişkiyle kız bebeğimiz olacak nasipse ☺️ sizce doğruluk payı nedir