Esraa00 siz şuan hala kullanıyor musunuz. Şimdi bende 33. Haftadayım 4000 OKSAPAR ve 100 mg bebek aspirini kullanıyorum doktorum aspirini bırakınca 6000 lik OKSAPAR geçirecek bayram sonrası. Zaten çok korkuyordum şimdi daha da kötü hissettim Femay içinde o kadar üzüldüm ki duyduğumdan beri. Şimdi nasıl yapacağım bilmiyorum ya fazlaysa diye kara Kara düşünüp duruyorum.