NihanTufanArslan Arkadaşlar 36. haftadyım 36 ya kadar rahat rahat yürürken sağ tarafmfa belimde bir acı hissettim kalçama da yayılan bir ağrı ayağımı bastıkça oradaki acıyı anlatamam size. şuan bir penguen gibi yürüyorum malesef. 7 kilo aldım birde kilomda yok o kadar.ne yapabiliriz başından böyle bir şey geçen var mı? bu normal doğumu etkiler mi
[silindi] NihanTufanArslan bende aynı şekilde ayrı var azcık ayakta kalayım cok acıyo ve ben daha 22+3 haftalıgım
Burcum91 NihanTufanArslan kuzum benmde fitigim var mesela sag tarafim komple uyusuyir ve arada ustune basamiyorum fitik olma ihtimalin olabilir yada romatizma bende ikiside var cnku
NihanTufanArslan Burcum91 demek ki varmış canım hiç bilmiyorumki öncesinden bir fıtığım olabileceğini🥺 yapacak birşey yok sanırım
Burcum91 NihanTufanArslan yok yavurucum bnm qibi sicak su torbaso kouican sirtina bide agri kesici kremler var eczanden sikayetini anlat verr sana ben gay var mesela onuda sor o gecirio bacim ben hep hamileliqimi bu seylerle gecirdim
Burcum91 NihanTufanArslan degil kuzum ben hocama sordumda kullandim kac aydir kullaniyorum hic bi zarari yok emin ol olsa bana olurdu