Merhaba arkadaşlar, 32 haftalık gebeyim. Tatil için 3 saat uzaklıkta (Bayram trafiğini düşünürsek Max 4 saat) yazlığa gitmeyi planlıyoruz. Doktorum bir sorun olmadığını gidebileceğimi söyledi bir kaç kere sordum kontrole gittim ama etrafındakiler çok korkuttu sancın gelirse doğurursan diye 🙈 Bu dönemde tatile gideniniz var mı acaba ?