kardelenimm ya yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın kötü bir anlamda söylemedim benim de küçük çocuğum var ve sırf hastalık korkusuna 5:30 aydır kimseyle görüşmüyorum hasta olmazsınız lafın şaka maksatlı söyledim herkes diyor ya hani aman ne olacak canım hasta olmazsın ondan dolayı söyledim ben de zaten bayramlaşma işini yapmayacağım sadece ailelerle görüşeceğim o kadar çünkü okullar kapanana kadar her zaman bir rosk vardır yani hoşunuza gitmeyecek bir şey kastetmedim ben saçma bir şey de yok ben de hastalıktan uzak kalan bir insanım