Arkadaşlar selam bi şey sormak istiyorum 5 gün önce kürtaj oldum çok fazla kanamam olmadı günlük ped kullanıyordum. Kanamam hala fazla değil ama aktif bi şekilde geliyor gibi kırmızı. Önceki günler daha pembemsi geliyordu sizce bi problem var mıdır ekstra bi şikayetim de yok