[silindi] valla öyle bişey kullanmadım ama bir polikistik overli olarak 10 yılı geçkin doğum kontrol hapları kullandım adetimi getirmek için hiç gelmiyordu evlendim hayıt ekstratı ismini bile hatırlamadığım otlar hacamatlar en son rahmime sülük koydurdum banamısın demedi sonra üniversite hastanesinin tüp bebek merkezine başvurdum ilk basamak olan çatlatmayı denedim ilkinde olmadı ikinci sefer o kadar rahattım ki amaaan diyip geçtim ama bu sefer elhamdülillah hamile kaldım bebeğim 14 aylıkken süpriz bi şekilde kızıma hamile kaldım ve şuan 20 günlük olduk bile demem o ki herkesin bünyesi sendromu farklı ama herşeyde kafada bitiyo pes etme her yolu dene ama kendini bunaltma daraltma hakkında herşeyin hayırlısı olsun🌹