acemiannne canım bu yerleşme kanaması da olabilir sen hemen kötü düşünme. Ama benim sana tavsiyem doktora gitmen olur çünkü gebelik bu geçer deyip unutmak mümkün değil. Ben kızımda bu haftalarda lekelendim daha sonra kanamam oldu seni korkutmak için sylemiyrm sadece örnek olsun diye tedbirini alman lazım. Progestan kullanman gerekebilir ki şimdi bir kadın doğum doktoruna gitsen yüzde yüz başlatır progestan. Bu ilacı reçetesiz veriyolar mı bilmiyorum ama doktor yazmadan aldığında ücret olarak pahalı oluyor normalde örn: 50tl ye alacaksan 500e alıyorsun. Bir süre dinlen sırt üstü yat tuvalet harici kalkma bu süreci bende atlattım hafif lekelenmeden birşey olmaz diye düşündüm çok şükür kızım 2 buçuk yaşında şuan ama 4 gün hastanede yattım. Hakkınızda hayırlısı olsun. Naçizane yerinizde ben olsam giderdim doktora. 🫶