ElifUner korkma canim onlar normal, sürekli belirtileri hissedeceksin diye bir şey yok , zaten Allah korusun kötü bir şey olsa kanama falan olur bilirsin , sen gönlünü ferah tut bak ne güzel kalp atışını duymuşsun , bebeğin stresten etkilenmesin , bol bol yat dinlen , huzurlu ol ki o da huzurlu olsun