sibellozgenc Rabb’im hayırlısını versin. Sağlıklı sıhhatli inşallah ☺️ oğlu olan kız kızı olan oğlu olsun istiyor çok normal Rabb’im hepsini tattirsin inşallah kızda başla erkekde. Benimde kızım var 2bucuk yaşında şuan 11+3 haftalık 2.ye hamileyim Allah’tan gelene raziyim hayırlısını versin ama tabiki birde erkek çocuğunu tatmak isterim ❤️🤗