keyfimin-kahyasi-misin usernameimza Lekelenme varsa hemen dontora git hicbi zamanda haftada normal değil ya doğumun dorek başlaması lazım ya Sorun varsa olur Kirkutmak istemem ama bı git acile
usernameimza keyfimin-kahyasi-misin bana doktor ufak tefek gelir demişti doğum yaklaşırken normal demişti🙃Şimdi doğuma 5 gün gözüküyor ondan mı acaba dedimKanama değil bildiğimiz kahve
keyfimin-kahyasi-misin usernameimza Bilmiyorum ama Bana hicbi doktor demedi Leke herzaman icin sıkıntılı direk gel dediler .