Tekici merhaba doktora gitmemiştim ama genel olarak sonradan hissettim hareketleri bi de kendim hissetmesem bile karnıma bakınca hareket ettiğini gördüğüm oldu çok fazla o yüzden gitmedim. Ama bugün öksürdükten sonra su geldi idrar mıydı Amniyotik sıvı mıydı bilmiyorum acile gittim hafif regl gibi ağrım vardı hafif düzensiz sancılar çıktı yarın kontrole gideceğim