Syy13 ben de 14. Haftamda ilk dozu olmak zorunda kaldım minik bir kedi tırmalaması sebebiyle ,10 yıl içinde aşım yoktu.Doktorum sıkıntı olmaz dedi 2. Dozu 3lü olarak 32. Hafta gibi olmamı söyledi onu daha olmadım.Yani aşıyı oldum ve sıkıntı yaşamadım ben.