Sevvalacr Kızlar bebeğimde gelişim geriliği olurmu içemiyorum vitamini midem aşırı yanıp bulanıyor onu içince 😟
Sevdaliza Aşkım valla yalan olmasın bende 1 aydır içmiyorum ve doktorun haberi yok ben içince kusuyorum ve doktor her gittiğimde kan verdiriyor vitamin değerlerim düşük olduğu için ama içmedim bu ay inşallah sıkıntı olmaz yarın kontrolüm var
yenieda23 Yapmayın ole bende zorla iciyom allah korusun cocuk sakat dogabilir cok faydası varmış folik asitin bebege oku bak faydalarına
Mczmasya Sevvalacr ilerleyen haftalarda kullanman zorunlu olucak ama mecburen simdilik birak ama dokunmayacak bir multivitamin deneyebilirsin