Parlalina efeduru benim Doğum mecburi 37. Haftada olacağı için 33. Haftadaykenn gün verdi hafta net olduğu için
efeduru deletedmom43191 bazı doktorlar anne karnında bir gün bir gündür diyip 40 a kadar bile bekletiyor ya
Parlalina efeduru küveze girme durumu olmadı ama değilmi 37 de Gelişimleri tamamlanıyor diye biliyorum, 37+4 te alınıcak zaten prematüre sayılmıyor 37_40 arası normal doğum zamanı zaten
Ngsbrce efeduru ameliyathanenin durumuna göre veriyorlarmış ben kendim de devlet hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum 35+4 te gittiğimde bir aksilik olmazsa 3 hafta sonra alırız dedi tam günü haftaya konuşur planlarız demişti
Mry2020 Birbebekannesi01 o gün sancılarınızın olması için bir sebep var mıydı yorgunluk temizlik yürüyüş vs gibi
Birbebekannesi01 Mry2020 evet mesela 1 gün öncesine kadar temizlik ve bolca ütü yapmıştım gece uyumadan da mutfağı ve evi toplamistim
Muhammederva Bende bu gün gidip gün alıcam sezeryan için 35+4 olduk 35. Haftada gel 38.Hafta için gün belirleyeceğiz dedi
efeduru Parlalina yok yok girmedi zaten dediğin gibi gelişim tamamlanıyor seninkide girmez Allahın izniyle 🫶