Anneonlime616 Kızlar merhaba bugün kontrole gittim herşey güzel fakat doktor bebeğe giden damarlarda hafif çektik mi ne bişey olmuş dedi şuanlık bişey yok dedi aspirin kullan dedi bana başına böyle şey gelen var mı neler yaptınız korktum valla
Mucizelereinan1 Anneonlime616 merhabalar benimde 23.hafta detaylı ultrasonda sol damarda çentik görülmüştü kan sulandırıcı başladık ve 32.haftada bıraktık bende korkmuştum fakat kendiliğinden geçti ama kan sulandırıcınızı saati saatine düzenli kullanın lütfen stres yapmayın
Pamiramsi Anneonlime616 aynı durumu 21. Hafta detaylı ultrasonda gördük şuan 31. Haftadayım o günden beri aspirin kullanıyorum 4 gün sonra bırakıcaz inşallah artık doğuma hazırlık başlıcak 🥹
Anneonlime616 Mucizelereinan1 çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız bana da aspirin verdi 32. Haftaya kadar kullan sabahları tok karnına dedi