Burcunihal Kızlar 39 um bugün kontrole gittim 1 cm açılmam var sancım çıkmadı nst ilk gebeliğim, doktor dedi ki başı hala oturmamış sezeryanla alalım dedi ben beklemek istiyorum yorumlarınız neler 🙏🏻