Pgtbebek Merhaba kızlar, 12 haftalık hamileyim. Pazara gittim bişeyler aldım yaklaşık 8kg yükle 1 km yürüdüm. Bişey olmaz değil mi?
efeduru Pgtbebek 15 kilo oğlum 😂 31 haftalığım hala kucağıma alıyorum korkma hiç bir şey olmaz ama sen yine de dikkat et 🫶
Deryz Pgtbebek ohooo kaç 8 kg taşıyorum bide 4. Katta oturuyorum merdivenler bayram temizliği mutfak dolaplarını sildim camları sildim perdeleri yıkadım astım halıları topladım sildim süpürdüm iki balkon yıkadım tuvalet banyolar derken he birde merdivenler her işimi kendim yaptım Allah güç kuvvet versin 20+4 olduk bel ağrım olmasa daha çok rahat edicem ama yine buna şükür doğumada Allah kerimm inşallah o zamanda böyle rahat olabilirim
3_bebelianne Pgtbebek Ben neler neler yapıyorum ama sen yapma tabii herkes bir değil 12kilo oğlum hep kucağımda😂🙈
melikeyimmmmm 8 haftalık hamileyim kızım 13 kilo gün içerisinde sürekli kucağıma alıyorum bir sıkıntı olmuyor tabiki sağlıklı ilerliyorsa gebeliğniz kprkmanıza gerek yok bence
Pgtbebek Busranur_mnts teşekkür ederim dikkat ediyorum ama arada yapmak zorunda olunca korkuyor insan 😊
Pembe_bulut 6 aylık hamileyim 17 kilo oğlum halen daha ara sıra kucağıma almak zorunda kalıyorum kısa süreliğine de olsa. Gebelik sağlıklı olduğu sürece sorun olmuyormuş ağır kaldırmak. 😊
saglikciaanne İki yaşında 17 kg oğlum sabahtan akşama kadar kucağımda , gün içinde ve gece kucağımda uyumak istiyor birde asagiya eğilip uyanınca beşiğine koyuyorum. Yani bisey olmaz :)