Sevgilimmmmmmm 39 haftalık hamileyim. Regl zamanlarında karnım ve sağ bacağım ağrıyordu. Şimdi de o ağrılar var hafiften. Su nişan yok diye doğum değildir diye düşünüyorum ve hafif diye. Temizlik yaptım bugün ıslandım biraz ondan da olabilir mi kızlar
AnayimBenAna_ Sevgilimmmmmmm ağrıların çok dayanılmaz ise acile git derim ama hafifse dinlen muhtemelen yorulmuşsundur
Sevgilimmmmmmm AnayimBenAna_ dayanılmaz değil hafif. İlk defa böyle olunca tedirgin oldum. Teşekkürler canım
Birbebisannesi Sevgilimmmmmmm ben bunu uaşıyorum 3 aylık hamileyim tam eegl tarihimde kasık larım karnım ağrıyor. Çok şiddetli hemde.