Ebuses Kızlar 12. Haftada bel ağrısı normal mi normalde dinlenince geçerdi ama bu kalçama doğru vuruyor ve geçmek bilmedi yardımcı olur musunuz yaşayan var mıdır ve nasıl geçer 😓
Cnsmv Ebuses merhaba bende 12+2 deyim benimde bir kaç gündür uzanırken bel ağrım kalçama vuruyor doktora gitmişmiydiniZ
1demetyasemen Ebuses 17. Haftadayım hala bel ağrısı çekiyorum ve artıyo daha da kötüsü 😂 magnezyum takviyesi başlayınca iyi geliyo biraz süreç normal endişelenmeyin yürüyün oda iyi geliyo 🫶🏻
FatmaZehra06 @Cnsmv merhaba bende 12+2 bi kaç gündür bel ağrısı yaşıyorum sızin gectı mı ya da doktora gıttınız mı
Busraaaakkk FatmaZehra06 Bel ağrıları ilk haftalarda çok oluyor özellikle kendinizi gün içerisinde çok yorduysanız… Zamanla daha azalıyor. Yatarken bacağınızın arasında yastık koyun çok faydası oluyor
Cnsmv FatmaZehra06 henüz doktora gitmedim 2 hafta sonra kontrolum.ama biraz daha iyiyim o kadar ağrımıyor
bcbcbc27 Haftadayım gittikçe şiddetlendi kuyruk sokumunda belli bir nokta ağrıyor ve kalçaya ordan bacağa iniyor. Magnezyum kullanıyorum krampların şiddeti azaldı ama bu kadar. Yatarken duba gibi devriliyoruz bükülmek falan yalan oldu😂 bugün doktora gidicem bakalım ne diyecek