Büyük oğlum 7 yaşına girecek küçük oğlum 4 yaşına girecek ama ikiside beni çileden çıkartmaya basladi zaten büyük oğlum yıllardır sabah kalkıp akşama kadar ağlayan bir çocuk kucugude her istediğini yaptırmak için sürekli ağlıyor çok yoruldum napmam lazım büyük oğlanı el bebek gül bebek buyutmustum çok narin asla yemek yemeyen bir çocuk yemin ediyorum kemikleri sayılıyor ama çok yoruldum :( napmam lazım konusyrm ediyorum ama yok aglamayi huy edindiler 😔