bulutsm Kızlar 33+4 deyim 2 saatte 3 kere bıçak saplanır gibi ağrı girdi bu sancı mı oluyor? Doktora gitmeli miyim sizce normal mi ya da
Zuleyhadere25 bulutsm 5 dkkada 1 e düşerse doguö sancısı ama eger uzan dinlen bi duş al geçerse yalancı sancı
Elzem123 bulutsm genelde doğum sancısı 5-10 ya da 15 dakika da bir gelir yaklaşık 1 dakika sürer. Sık devam eder. Sıkılaşırsa çok rahatsız olursanız o zaman bir görünün.