birmayismasali Kızlar ya şu an 5+5teyim doktor bayramdan sonra gel kalp atışını duyabiliriz belki dedi. Yani ama icim bi rahat değil ya bi şey olursa ya kalp atışını duyamazsam diye çok korkuyorum aklımdan çıkmıyor
melikeyimmmmm birmayismasali inanki ikinci hamileliğim olmasına rağmen aynı korkuyu bire bir yaşadım ama çok şükür duyduk sağlıklı bir şekilde güzel düşün hep güzel olsun inşallah bebeğin sağlıcakla seninle beraberdir ❤️